Sunday, October 3, 2010

adey malas nyer..

Sunday, October 3, 2010 0 comments

haha..ari ni ak tpakse wat post nih..mne x nye dh bper bln x jenguk blog ni..anyway ni sume sbb kls ict tu pnye psl...sem 2 nt dh x der nk msok it lab dh..haihh..kay lah..ak dh mls nk type dh ni

Read more
Posted in

Friday, February 5, 2010

tips2 sket utk saape nk baca..x pakse pon-akukau

Friday, February 5, 2010 2 comments

aloha...hahaha...arini ak ade r sket tips.ni pon ak rem dkt kahkahkah.cerita lawak.com...
ni khas 4 all..
here are some tips 4 man to make woman happy..
It’s not difficult to make a woman happy. A man only needs to be:

1. a friend
2. a companion
3. a lover
4. a brother
5. a father
6. a master
7. a chef
8. an electrician
9. a carpenter
10. a plumber
11. a mechanic
12. a decorator
13. a stylist
14. a sexologist
15. a gynecologist
16. a psychologist
17. a pest exterminator
18. a psychiatrist
19. a healer
20. a good listener
21. an organizer
22. a good father
23. very clean
24. sympathetic
25. athletic
26. warm
27. attentive
28. gallant
29. intelligent
30. funny
31. creative
32. tender
33. strong
34. understanding
35. tolerant
36. prudent
37. ambitious
38. capable
39. courageous
40. determined
41. true
42. dependable
43. passionate
44. compassionate

WITHOUT FORGETTING TO:

45. give her compliments regularly
46. love shopping
47. be honest
48. be very rich
49. not stress her out
50. not look at other girls

AND AT THE SAME TIME, YOU MUST ALSO:

51. give her lots of attention, but expect little yourself
52. give her lots of time, especially time for herself
53. give her lots of space, never worrying about where she goes

IT IS VERY IMPORTANT:

54. Never to forget:

* birthdays
* anniversaries
* arrangements she makes

haaa..gurl sume msti nk tau laki nak ape plak kn??
this is it:

HOW TO MAKE A MAN HAPPY

1. Show up naked
2. Bring food

*tu la hal..laki kn ade 9 akal..tp slek sket 1 nafsu..plak 2 nafsu dye kat situ lah plak..aduuiii..

Read more
Posted in

nk mati pon gelak lg-akukau

1 comments

haaaiiihh...satu lg hr yg bosan..arini aku g smayang jum'at..jmpe r mmbe2 lame..pas2 bkak la cter2 plek2..mcm2..ade yg dh keje..yg kawen xpress tau2 je la tlanjur..yg mati pon ade gak..x sempat nk minx maap kot..dh r dlu2 lpak2 men guli..kutok2 mak bapak dye..tup tup arini mmbe ak citer dye dh pass away..cbe korg bayangkn..aduuusshh, sedeyh lorh..meh la tolong2 sedekah kn al-fatehah..smoga roh nyer dcucuri rahmat..aminn..
walaupon sedeyhh..arini ad la sket cter2 bodo .."so kite njoy",kata puteri yg cute tp dh kawen dan cerai dah pon..arrghh...tu la hal..aq klu dpt wat karangan..hmmm..ape2 ahh..anyway njoi!!

al-kisahhh...tayyyiiiibbb
ade la 3 ekor mamat ni kene tangkap dek org mkn orang..nun jauh d amazon sane..
Ketua puak tu pun mengarahkan anak buahnya supaya membunuh ketiga lelaki itu utk dijadikan santapan. Ketiga lelaki itu pun merayu dgn sepenuh hati supaya mereka dibebaskan.

Oleh kerana mereka merayu dgn bersungguh-sunggguh, ketua puak itu pun setuju utk melepaskan mereka dengan satu syarat. Syaratnya ialah mereka perlu mencari 10 biji buah dari jenis yang sama. "Ah.. nie simple punya keje".. kata mereka dalam hati.

Maka mereka pun berpecah ke dalam hutan untuk mencari buah-buahan tersebut dengan diiringi oleh beberapa lelaki dari puak tersebut. Lelaki yang pertama keluar dengan membawa 10 buah nenas. Kemudian berkata ketua puak kepada anak buahnya, " Sumbatkan buah tersebut ke dalam punggungnya, kalau dia mengeluarkan bunyi, bunuh dia!" Lalu buah nenas itu pun disumbatkan kedalam punggung lelaki malang tersebut. Pada buah nenas yang kedua, lelaki itu pun menjerit dan dia pun dibunuh.

Kemudian lelaki kedua pun muncul. Dia membawa 10 biji ciku bersamanya. Dia pun dikenakan tindakan yang sama.Oleh kerana buah ciku kecil, lelaki itu dapat bertahan sehingga buah ciku yang kelapan. Pada masa ini, tiba-tiba lelaki tu ketawa. Maka dia pun dibunuh.

Apabila sudah mati, roh orang yang pertama pun berjumpa ngan roh orang yang kedua. "Kenapa kamu ketawa pada buah ciku yang kelapan?" tanya roh pertama. Jawab roh yang kedua, "Aku nampak rakan ketiga kita tu keluar dengan membawa buah durian!!"

Read more
Posted in

citer2 tntang rambut-akukau

0 comments

"pgi potong saner rmbot ko tuh..potong jer botak..!!naik tensen mak nengok??"

,tu lah tiap2 hari mak aku dok jerkah aku..
mane x nyer..dh naik rimas de tngok rmbut aq yg dh serabai ni..hhaaaiihh..mls doe nk potongg...
haaa..kengkawan ni ade larr citer best about u all pnyer hair..so mai tinjau2..

1) RAMBUT LURUS
bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan

2) RAMBUT KERINTING TEBAL
kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic,banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung

3) RAMBUT KERINTING NEGRO
bijak, ego, cemburu buta, romantic, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah

4) RAMBUT IKAL MAYANG
bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu,berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaaf kan seseorang dengan kesilapan lalu.

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT
bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.

6) RAMBUT SIKIT
bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

7) RAMBUT PERANG
kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

8) RAMBUT TEBAL
bijak, degil, cemburu, romantic, kasar, banyak kawan dan pandai mengambil hati seseorang.

9) RAMBUT KUSUT
sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.
p/s: malas sikat rambut

10) RAMBUT BERUBAN
kurang bijak, suka termenung, sosial sikit,berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri

11)TIADA RAMBUT
macam mana nak kate ye....kesian

12) RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU KEHIJAU HIJAUAN
itu rambutann... Huahuahuahua...jangan marah...gerammmm tak perrrrrrrrrrggg...

tu la hal aku x nak botak..korg pkir2 la mne satu jnis rmbut korg snarai ni..hahahaa ;DD

Read more
Posted in

Thursday, February 4, 2010

botol oh botol-akukau

Thursday, February 4, 2010 0 comments

Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya.

Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.

Lalu lelaki tua itu pun menjawap.
"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak."
Terang lelaki tua itu.

Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"

Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"

*aku tau msti rmai pkir len je..cam doktor mengong ni..haaiih

Read more
Posted in

blog ni best x?

Followers

Shout!


ShoutMix chat widget
There was an error in this gadget

Jam Shinobi!